500+

Program partnerski poradnik – kilka słów wstępu. 

Co to jest program partnerski??

Jest to narzędzie służące do marketingu internetowego, dzięki któremu możemy zarobić poprzez polecanie i reklamę. Reklamować możemy na własnej stronie lub poprzez różnego rodzaju fora internetowe czy grupy. Jeśli rejestracja i skorzystanie z usługi nastąpi z Naszego polecenia dostajemy ustaloną prowizję 

Jakie korzyści z takiej pracy??

  • Nic samodzielnie nie sprzedajemy (korzystamy z firm, które są lata na rynku)
  • Nie musimy wymyślać swojego produktu
  • Nie martwimy się o dystrybucję produktów i obsługę klientów (My tylko “kierujemy” potencjalnych zainteresowanych na usługę)
  • Brak formalności z podpisywaniem umów
  • Brak księgowości
  • Programy partnerskie większości są darmowe, nie musimy płacić za członkostwo
  • Brak obowiązku zakładania własnej działalności

Metody rozliczeń:

  • CPS – najczęściej spotykany model rozliczeniowy, gdzie wynagrodzenie przyznawane jest za wygenerowaną sprzedaż. Może występować w wariancie kwotowym, jako stała stawka za sprzedaż, lub w wariancie procentowym, jako odpowiednia część wygenerowanego przychodu.
  • CPA – cost per action, inaczej model PPP (pay per performance), gdzie wynagrodzenie naliczane jest za każde wykonanie określonej akcji. W praktyce stosuje się przy tym modele: CPC, gdzie akcją jest klik, CPL, gdzie akcją jest lead, CPS, gdzie akcją jest sprzedaż, czy CPO, w którym akcją jest złożenie zamówienia.
  • CPC/PPC – cost per click / pay per click – płatność za każdy wygenerowany klik.
  • uCPC/CPCu – czyli unique cost per click czy cost per click unique – model rozliczenia za każde unikatowe kliknięcie, pochodna modelu CPC czy PPC.
  • CPD – cost per download – określona stawka wypłacana partnerowi za każdorazowe pobranie danego pliku udostępnionego przez wydawcę.
  • CPE – cost per engagement – wynagrodzenie przyznawane jest za każdy konkretny przejaw zaangażowania użytkownika.
  • CPL lub PPL – cost per lead lub pay per lead – prowizja przyznawana za pozyskanie „leadu”, np. w postaci danych osobowych potencjalnego klienta.
  • CPM/CPT – cost per mille / cost per thousand – koszt, jaki reklamodawca ponosi za wyświetlenie reklamy przez tysiąc użytkowników.
  • oCPM – optimized cost per mile – zoptymalizowany model CPM.
  • CPO – cost per order – wynagrodzenie przysługuje partnerowi za każde wygenerowane zamówienie.
  • CPS/PPS – cost per sale / pay per sale – rozliczenie za dokonaną z polecenia partnera sprzedaż.
  • CPT/ PPT – cost per type / pay per type – rzadko stosowany model rozliczenia, w którym wynagrodzenie naliczane jest za przepisanie przez użytkownika danego hasła.
  • FF – flat fee – opłata pobierana jest przez wydawcę za emitowanie reklamy przez ustalony z góry okres.
  • CPV/PPV – cost per view / pay per view – koszt obejrzenia reklamy przez użytkownika

Ile można zarobić wykorzystując program partnerski poradnik??

Poniżej przedstawiam sposób na zarobek minimum 500 zł z jednego programu. Ale zarobek jest nieograniczony. Wszystko zależy od tego jak podejdziemy do tej pracy. Przy odpowiedniej reklamie i ilości osób, które zarejestrują się z Naszych linków możemy zarobić kwoty idące w tysiące złotych.

Po dalszą część poradnika zapraszam do kontaktu