500+
Program partnerski poradnik – kilka słów wstępu.
Co to jest program partnerski??
Jest to narzędzie służące do marketingu internetowego, dzięki któremu możemy zarobić poprzez polecanie i reklamę. Reklamować możemy na własnej stronie lub poprzez różnego rodzaju fora internetowe czy grupy. Jeśli rejestracja i skorzystanie z usługi nastąpi z Naszego polecenia dostajemy ustaloną prowizję
Jakie korzyści z takiej pracy??
- Nic samodzielnie nie sprzedajemy (korzystamy z firm, które są lata na rynku)
- Nie musimy wymyślać swojego produktu
- Nie martwimy się o dystrybucję produktów i obsługę klientów (My tylko “kierujemy” potencjalnych zainteresowanych na usługę)
- Brak formalności z podpisywaniem umów
- Brak księgowości
- Programy partnerskie większości są darmowe, nie musimy płacić za członkostwo
- Brak obowiązku zakładania własnej działalności
Metody rozliczeń:
- CPS – najczęściej spotykany model rozliczeniowy, gdzie wynagrodzenie przyznawane jest za wygenerowaną sprzedaż. Może występować w wariancie kwotowym, jako stała stawka za sprzedaż, lub w wariancie procentowym, jako odpowiednia część wygenerowanego przychodu.
- CPA – cost per action, inaczej model PPP (pay per performance), gdzie wynagrodzenie naliczane jest za każde wykonanie określonej akcji. W praktyce stosuje się przy tym modele: CPC, gdzie akcją jest klik, CPL, gdzie akcją jest lead, CPS, gdzie akcją jest sprzedaż, czy CPO, w którym akcją jest złożenie zamówienia.
- CPC/PPC – cost per click / pay per click – płatność za każdy wygenerowany klik.
- uCPC/CPCu – czyli unique cost per click czy cost per click unique – model rozliczenia za każde unikatowe kliknięcie, pochodna modelu CPC czy PPC.
- CPD – cost per download – określona stawka wypłacana partnerowi za każdorazowe pobranie danego pliku udostępnionego przez wydawcę.
- CPE – cost per engagement – wynagrodzenie przyznawane jest za każdy konkretny przejaw zaangażowania użytkownika.
- CPL lub PPL – cost per lead lub pay per lead – prowizja przyznawana za pozyskanie „leadu”, np. w postaci danych osobowych potencjalnego klienta.
- CPM/CPT – cost per mille / cost per thousand – koszt, jaki reklamodawca ponosi za wyświetlenie reklamy przez tysiąc użytkowników.
- oCPM – optimized cost per mile – zoptymalizowany model CPM.
- CPO – cost per order – wynagrodzenie przysługuje partnerowi za każde wygenerowane zamówienie.
- CPS/PPS – cost per sale / pay per sale – rozliczenie za dokonaną z polecenia partnera sprzedaż.
- CPT/ PPT – cost per type / pay per type – rzadko stosowany model rozliczenia, w którym wynagrodzenie naliczane jest za przepisanie przez użytkownika danego hasła.
- FF – flat fee – opłata pobierana jest przez wydawcę za emitowanie reklamy przez ustalony z góry okres.
- CPV/PPV – cost per view / pay per view – koszt obejrzenia reklamy przez użytkownika
Ile można zarobić wykorzystując program partnerski poradnik??
Poniżej przedstawiam sposób na zarobek minimum 500 zł z jednego programu. Ale zarobek jest nieograniczony. Wszystko zależy od tego jak podejdziemy do tej pracy. Przy odpowiedniej reklamie i ilości osób, które zarejestrują się z Naszych linków możemy zarobić kwoty idące w tysiące złotych.
Po dalszą część poradnika zapraszam do kontaktu