Zaufana agencja marketingu internetowego

Obecnie tradycyjne formy marketingu i reklamy coraz bardziej ustępują miejsca marketingowi internetowemu i wszystkim jego rodzajom. Wpływ ma na to nie tylko związana z nim innowacyjność i odmienna, unikalna strategia działania, lecz także popularność, jaką cieszy się Internet. Zaznajomienie się ze specyfiką marketingu sieci to duży krok, aby nasza firma zwielokrotniła zyski.

Czym jest marketing internetowy?

Najprościej rzecz ujmując, marketing internetowy to wszelkie czynności operacyjne, których celem jest opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek i zdobycia klienteli w oparciu o narzędzia sieciowe. To przemyślany sposób postępowania, który ma za zadanie optymalizację komunikacji sprzedawcy z rynkiem klientów, ustalenie cen oferowanych przez siebie towarów na podstawie zachowań konsumentów w Internecie, jak również analizę sprzedaży (w tym e-commerce) i jej korektę, jeżeli dotychczasowe metody okazałyby się nieefektywne.

marketing

 

 

Jakie działania wiążą się z marketingiem internetowym?

W marketingu internetowym wyróżniamy kilka jego podtypów, a każdy nakłada się na całość działań promujących markę sprzedawcy. Niektóre z nich są bardziej oficjalne, inne zaś ukształtowały się w gruncie rzeczy same na bazie specyfiki Internetu. Możemy wymienić poniższe, najważniejsze rodzaje marketingu internetowego:

  • video marketing – koncentrujący się na tworzeniu treści video pod promocję oferty sprzedawcy,
  • social media marketing,
  • content marketing,
  • SEO i SEM – jak najwyższe pozycjonowanie stron sprzedawców w wyszukiwaniach Google,
  • influencer marketing – promowanie produktu sprzedawcy przez influencerów,
  • marketing wirusowy,
  • marketing szeptany.

Marketing internetowy jest zatem ogromnym rezerwuarem różnych technik działania, które jednak mają wspólny cel. Są one mniej lub bardziej skomplikowane, a to z kolei wpływa na różnorodność cen tego rodzaju usług promocyjnych. Jeżeli jednak zależy nam na rzetelnej i solidnej akcji reklamy internetowej i promocji, rekomenduje się, aby nie szukać niepotrzebnych oszczędności i korzystać z oferty doświadczonych, zaufanych i wykwalifikowanych agencji. Dobrym przykładem jest tutaj Funkymedia.

Social media marketing i content marketing

Koncepcje content marketingu i marketingu w mediach społecznościowych są jednymi z najbardziej klasycznych i wręcz podręcznikowych sposobów na zdobycie potencjalnych klientów. Obie w dodatku się uzupełniają. Content marketing to tworzenie takich treści (graficznych, tekstowych, audiowizualnych), które łatwo dotrą do ustalonego przez sprzedawcę targetu i zmobilizują jak największą liczbę konsumentów do kupna. Marketing social mediów nierzadko z kolei wykorzystuje owoce marketingu treści, aby wykreowana w mediach społecznościowych marka była chwytliwa i motywowała chęci do zapoznania się z jej ofertą.

Artykuł sponsorowany